نیوز سیتی!
07 اسفند 1402 - 02:25

نبرد میلان و آتالانتا برنده نداشت

مصاف تیم‌های سوم و پنجم جدول رده‌بندی سری A‌ با تقسیم امتیازات در ورزشگاه سن‌سیرو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم‌های فوتبال میلان و آتالانتا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

میلان با وجود پیش افتادن از حریف با گل زودهنگام رافائل لیائو در دقیقه 3 نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در دقیقه 42 دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی توسط تئون کوپماینرز باز شد.

در نهایت بازی با همین دو گل به پایان رسید و این نتیجه به معنای فاصله گرفتن هر دو تیم از تیم‌های بالای خود در جدول رده‌بندی بود. میلان رده سومی نسبت به هفته گذشته از یوونتوس رده دومی دورتر شد و حالا فاصله دو تیم چهار امتیاز است. آتالانتا هم که در صورت پیروزی می‌‌توانست رده چهارم جدول را از بولونیا پس بگیرد با 46 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

 

در جدول رده‌بندی مسابقات سری A، اینتر 66 امتیازی صدرنشین است (با یک بازی کمتر)، یوونتوس 57 امتیازی دوم است و میلان با 53 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم سری A امشب با انجام دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در یکی از آنها از ساعت 21 رم میزبان تورینو خواهد بود و در دیگری از ساعت 23:15 فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی پذیرای لاتزیو است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677664

مهمترین اخبار ایران و جهان: