نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 14:28

اشتغالزایی 810 نفر کرمانشاهی در دهه فجر امسال

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های افتتاح شده صرفاً در ایام دهه مبارک فجر در بخش صنعت استان میزان 1 هزار و 150 میلیارد تومان بوده که منجر به اشتغال‌زایی 810 از هم استانی‌های عزیزمان شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز شنبه 21 بهمن‌ماه در جریان سفر معاون وزیر صمت به استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد دهه فجر و اعیاد پیش رو، اظهار کرد: امروز در جریان سفر معاون وزیر صمت بهره‌برداری از چند واحد صنعتی را داشتیم.

وی افزود: همچنین با حضور آقای مقیمی افتتاح سوله‌هایی صنعتی که در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرارگرفته به همراه افزایش تولید یک واحد تولید فرش را داشتیم و در ادامه افتتاح بهره‌وری از یک واحد راکد داریم که به مدد بخش خصوصی امروز آغاز به کارکرده و تولید پروفیل می‌کند در امروز صورت گرفت.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای به میزان اشتغال و اعتبار طرح‌های بهره‌برداری شده در استان کرمانشاه داشت و تصریح کرد: صرفاً در ایام دهه مبارک فجر در بخش صنعت استان بیش از 1150 میلیارد تومان افتتاح داشتیم که خوشبختانه منجر به اشتغال 810 از هم استانی‌های عزیزمان منجر شده است

وی افزود:‌ان‌شاءالله طی هفته‌های آینده و در اعیاد پیش رو روند افتتاح پروژه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری ما ادامه خواهد داشت.

صحرایی ضمن تشکر از همه‌ی دست‌اندرکارانی که به ایجاد فضای اشتغال کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که این روند کمک کند به ای نقطه که به‌زودی ما به یک اشتغال مولد، مفید و پایدار بهتر در استان برسیم و معضل بیکاری و این مشکل باقیمانده از دوران‌های گذشته به‌زودی مرتفع بشود.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667120

مهمترین اخبار ایران و جهان: