نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 18:20

انتخاباتی در تراز مردم برگزار می‌کنیم

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه باید دست‌به‌هم دهیم تا انتخاباتی در تراز مردم این خطه برگزار کنیم، گفت: اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که بدانیم تبریز و آذربایجان در رویدادهای تاریخ معاصر کشور عزیزمان، پیشتاز و تمام‌کننده بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در دیدار جمعی از فعالان جبهه انقلاب اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری، حساسیت، آگاهی و هوشیاری خطه آذربایجان در تاریخ این مرزوبوم مثال‌زدنی است. 

 وی با اشاره به اینکه این خطه شخصیت‌های بزرگی چون ستارخان و ثقه الاسلام ها را برای ایران اسلامی تربیت‌کرده است، خطاب به حاضران ادامه داد: شما هم سهم بسزایی در مشارکت افزایی انتخابات پیش رو دارید.
 
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی تأکید کرد: براین‌اساس، انتخابات اسفندماه را باشکوه و رقابت حداکثری و در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در مدت باقیمانده تا انتخابات پیش رو باید نهضت تبیین را به شکل گسترده راه‌اندازی کنیم تا حرف مردم شنیده شود و پاسخگویی مناسب نیز داشته باشیم.
 
وی با اشاره به نقش جوانان در افزایش مشارکت انتخاباتی بیان کرد: دشمن به شکل تدریجی در ذهن جوانان و نوجوانان ما شبهه‌افکنی کرده و برنامه‌های مقابله‌ای ما نیز باید تدریجی باشد.
 
رحمتی افزود: امانت‌داری در قبال رأی مردم و صیانت از آن، مسئولیت اصلی ما در انتخابات پیش روست که البته منافاتی با آگاهی دادن به مردم و بصیرت‌افزایی آنان برای انتخاب نامزد اصلح ندارد.
 
وی اضافه کرد؛ دولت آقای رئیسی، دولت معارف و ارزش‌های اسلامی است و تا جایی که می‌توانیم باید برای جذب حداکثری تلاش کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667420

مهمترین اخبار ایران و جهان: