نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 18:01

تکمیل پروژه آب‌رسانی شرب شهرستان مشکین‌شهر در اولویت دولت سیزدهم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مسیر خط انتقال آب از سد تا تصفیه خانه و شبکه توزیع از آنجا به مخازن ذخیره روستاها نیازمند یک هزار میلیارد تومان بودجه است که دولت سیزدهم عزم جدی جهت به پایان رساندن این پروژه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن منصوری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از سد سبلان و خط انتقال از سد تا تصفیه‌خانه و شبکه توزیع از تصفیه‌خانه تا مخازن ذخیره روستاهای مشکین‌‌شهر، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم آبرسانی است که با تکمیل آن ۱۱۰ روستا و ۴ شهر در شهرستان مشکین‌شهر از نعمت آب شرب با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

تکمیل پروژه نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است

وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است که طی جلسات انجام گرفته گره‌های پروژه آب رسانی رفع شده و به زودی شاهد سرعت گرفتن عملیات اجرایی در آن خواهیم بود.

 

منصوری تاکید کرد: این پروژه آب‌رسانی خیلی قبل‌تر می‌توانست با هزینه کمتر افتتاح شود اما متاسفانه کج سلیقگی و برخورد سیاسی مسؤولان قبل سبب تاخیر در پروژه شده است اما با این حال دولت سیزدهم عزم جدی جهت اتمام رساندن این طرح دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: منابع مورد نیاز طرح‌های آبرسانی مشکین‌شهر از طریق ماده ۵۶ و سایر منابع مالی تامین می‌شود تا اهالی در اسرع وقت از آب شرب سد سبلان بهره‌مند شوند.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624564

مهمترین اخبار ایران و جهان: