نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 16:27

محدودیت‌های ترافیکی تجمع 9 دی در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در اصفهان به منظور هر چه بهتر برگزار شدن تجمع حماسی 9 دی خبر داد.

اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تجمع ۹ دی ماه در اصفهان اظهار داشت: از ساعت ۲۴ شامگاه جمعه ۸ آذر ماه توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای میدان انقلاب به سمت چهارراه فردوسی و به سمت چهارراه آذر در مسیرهای رفت و برگشت محدوده شمالی رودخانه ممنوع است.

وی افزود: از ساعت ۷ صبح روز شنبه نهم دی‌ماه  تردد و توقف هر گونه وسیله نقلیه در مسیرهای تقاطع پاسداران، کمال اسماعیل به سمت میدان انقلاب، تقاطع آمادگاه و سید علیخان به سمت تقاطع پاسداران-کمال اسماعیل، چهارراه فردوسی به سمت میدان انقلاب و چهار راه آذر و سه راه هنرستان‌ به سمت میدان انقلاب ممنوع است.

زارع بیان کرد: به دلیل انسداد مسیرهای منتهی به محل اجرای راهپیمایی حماسه ۹‌دی دوربین‌های طرح زوج و فرد ترافیک هسته مرکزی تا ساعت۱۳  اعمال قانون نمی‌کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان با تشکر از همکاری شهروندان با عوامل پلیس راهور اصفهان، گفت: توصیه می‌شود مردم از حمل و نقل عمومی برای تردد به سمت مسیر راهپیمایی و تجمع اقدام‌ کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619864

مهمترین اخبار ایران و جهان: