نیوز سیتی!
30 فروردین 1403 - 10:20

افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان

کارخانه خوراک دام تعاونی عشایری شهرستان‌های گرمسار و آرادان با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدعلی نیکبخت با حضور در استان سمنان از برخی پروژه‌های بخش کشاورزی بازدید کرد و تعدادی از این پروژه‌ها را نیز افتتاح کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آیین افتتاح کارخانه خوراک دام تعاونی عشایری شهرستان‌های گرمسار و آرادان، اظهار داشت: این کارخانه خوراک دام ظرفیت تولید 30 هزار تن محصول در سال را دارد.

محمدرضا قاسمی گفت: شرکت تعاونی عشایری گرمسار و آرادان با تأمین علوفه مورد نیاز دام عشایر این دو شهرستان اقدام به راه‌اندازی این کارخانه کرده است.

وی با بیان اینکه 700 خانواده عشایری عضو این شرکت تعاونی هستند، افزود: شرکت تعاونی عشایری شهرستان‌های آرادان و گرمسار زمینه اشتغال 20 نفر را فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ضرورت تأمین گوشت قرمز مورد نیاز استان سمنان اضافه کرد: شرکت تعاونی عشایری گرمسارو آرادان با تأمین علوفه مورد نیاز دام عشایر این دو شهرستان ، طرح قرارداد پروار بندی دام سبک را اجرا می‌کند.

قاسمی خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی عشایری گرمسار و آرادان از نخستین مناطقی است که این قرارداد پرواربندی را اجرا و تامین علوفه 30 هزار رأس دام را پوشش داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700920

مهمترین اخبار ایران و جهان: