نیوز سیتی!
30 فروردین 1403 - 07:22

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۲۵۰ نفر در ۲۲ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، رضا فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع باران‌های شدید، سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر از روز گذشته تاکنون در 22 شهر و روستای متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان امدادرسانی شدند، افزود: در این مدت 96 نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده است.

وی به حضور 100 نیروی امدادی در قالب 22 تیم در مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح افزود: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر و ریگان تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم، وقوع باران‌های شدید و سیل‌آسا از ساعات اولیه روز سه‌شنبه در استان کرمان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این بارندگی‌ها تا امروز در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700864

مهمترین اخبار ایران و جهان: