نیوز سیتی!
12 فروردین 1403 - 12:34

۷۴ پروژه سرمایه‌گذاری بی‌نام خراسان شمالی آماده واگذاری شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: ۷۴ پروژه سرمایه‌گذاری بی‌نام خراسان شمالی آماده واگذاری است.

ناصر فخر موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: 74 پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده بی نام در درگاه ملی مجوزها مرتبط با استان آماده است و نیز به عنوان اقدامی مهم در ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

وی از تلاش برای تدوین برنامه در راستای تحقق شعار سال خبر داد و افزود: محورهای قابل توجه در این برنامه استفاده از ظرفیت بنیادهای علوی، برکت، تشکل‌های مردم نهاد، تعاونی‌ها، آموزش و آشنایی فعالان اقتصادی با شیوه‌های تامین مالی به غیر از تسهیلات بانکی، به روز رسانی فرصت‌های سرمایه گذاری بی‌نام درگاه ملی مجوزها، شناسایی مقررات مخل سرمایه گذاری، آموزش و توانمند سازی جوانان روستایی، افزایش بهره‌وری حوزه کشاورزی و تقویت زیرساخت‌ها است.

فخر موحدی از برگزاری 66 جلسه رفع موانع تولید در استان خبر داد و همدلی همه دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و نخبگان حوزه های اجتماعی، سیاسی، عمرانی و سایر صاحب نظران را در تدوین برنامه درخواست کرد.

معان استاندار وجود خطوط ریلی، فرودگاه، خطوط تقویت انتقال گاز و نفت سفید برای صنایع را مورد توجه قرار داد و گفت: توسعه و توجه به زیرساخت‌ها در جهش تولید مهم هستند.

وی به تکمیل ظرفیت کارخانجات استان، فعال سازی واحد های تولیدی راکد، نقش پذیری و نقش آفرینی دستگاه ها در امر مهم جهش تولید اشاره کرد و گفت: بااستفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان مشارکت مردمی در اقتصاد با کمترین هزینه را رقم زد و در این زمینه باید بررسی های کارشناسی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/311/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1693120

مهمترین اخبار ایران و جهان: