نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 12:07

افتتاح ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی درشهرستان گرمی به مناسبت دهه فجر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌کمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در سفر به شهرستان گرمی و بهره‌برداری از پروژهای دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از جمله جاده دیزج - لنگان، پایگاه سلامت شهرک ولی‌عصر(عج)، مسکن محرومان و مدرسه روستای بنه در شهرستان گرمی آغاز شد.

وی افزود: بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان گرمی آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در جریان این سفر، پروژه‌هایی از قبیل آسفالت جاده روستای سیاوش کندی، قطعه اول زیرسازی و آسفالت جاده دیزج - لنگان و پایگاه سلامت شهرک ولی‌عصر(عج) در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسیدند.

هم‌چنین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، بهره‌برداری از ساختمان مرکز نگهداری معلولان، ۳۰ واحد مسکن محرومان و مدرسه ۳ کلاسه روستای بنه در شهرستان گرمی آغاز شد.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663864

مهمترین اخبار ایران و جهان: