نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 10:52

امام جمعه کرمان: تلاش‌های ۴۵ ساله دشمنان قسم خورده انقلاب ناکام ماند

امام جمعه کرمان گفت: در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمنان قسم خورده ما تمام تلاش خود را کردند تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرند، اما نتوانستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در سالن شهید مرتضوی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) توانست ارتباط امت با امام جامعه را در سایه اسلام به بهترین وجه ممکن به تصویر بکشاند.

وی با بیان اینکه نتیجه این اقدامات پیروزی انقلاب شد، گفت: انقلاب مردم ایران  در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و برای جهان سرنوشت‌ساز بود و از آن سال به بعد هر چه جلوتر می‌رویم اثرات آن در جهان مشهود است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های قابل توجهی از جمله علمی و فناوری جزو 10 کشور برتر دنیا است، بیان کرد: در تمام این سال‌ها دشمنان قسم خورده انقلاب تمام تلاش خود را کرده‌اند تا جلوی پیشرفت کشور ما را بگیرند، اما نتوانستند.

وی به پیشرفت‌های جوانان متخصص کشور در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دستاورردها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران دشمنان را به شدت عصبانی کرده است .

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه در چهل و پنج سالی که از پیروز انقلاب می‌گذرد اقدامات خوبی در کشور انجام شده است، تصریح کرد: شرایط کشور ما پس از انقلاب اسلامی شرایط کشور قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های زیادی در کشور در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید فعال شود، ادامه داد: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه بگذارند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1659920

مهمترین اخبار ایران و جهان: