نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 14:51

خوی درندگی اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی نمایان‌تر شد

امام جمعه سنندج گفت: خوی درندگی اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی نمایان‌تر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم و کودکان مظلوم و بی‌گناه فلسطین، اظهار کرد: حضور گسترده و ظلم‌ستیز مردم شهرهای مختلف استان کردستان در تجمع‌های دفاع از دین و فلسطینیان قابل تقدیر است.

وی افزود: به گواه تاریخ، که هر زمان مسلمانان به اوج قدرت می‌رسند تمام دشمنان برای تضعیف این قدرت به میدان می‌آیند.

به گفته ماموستا رستمی، استکبار جهانی به سرکردگی امریکا در آن سوی جهان به میدان آمده تا ملت مسلمان فلسطین را به زانو بکشد که حاصل آن  بیش از 7 هزار زخمی و 3 تا 4 هزار شهید به دست جنایتکار آنها تنها در چند روز گذشته بوده است.

امام جمعه سنندج گفت: خون انسان‌های سالمند، زنان، کودکان و اموال در جنگ‌ها براساس دستور اسلام نباید مورد کوچکترین هجمه‌ای قرار گیرد.

وی عنوان کرد: وقتی صفحات تاریخ را ورق می‌زنیم و درباره مرکز بیت‌المقدس، مرکز عروج پیامبر(ص) و راز و نیاز مسلمانان مرور می‌کنیم، می‌بینیم هدف دشمنان نابودی این کعبه و خون ریختن کودکان و زنان هستند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: سیاست کثیف مزدوران فاسد اسرائیل به‌ خاطر آدم‌کشی، کودک‌کشی و نسل‌کشی است مردم کردستان که مشهور به اختیارالدین ها هستیم این کشت و کشتار و خون ریزی را  که خلاف دین اسلام است بشدت محکوم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: جنایت بی‌سابقه اسرائیل در بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شد، در تاریخ برای همیشه ثبت می رسد و مظلومیت مسلمان فلسطینی فریاد بلندی برای از بین رفتن و نابودی کامل اسرائیل خواهد شد.

 وی با عنوان اینکه بمباران مدرسه محل اسکان آوارگان و بعد از آن مسجد نشان داد که رژیم کودک‌کش صهیونیست بویی از انسانیت نبرده است گفت: جنایات اخیر و حمله به بیمارستان در غزه نشان داد که خلق و خوی اسرائیل از هر حیوان درنده‌ای درنده‌تر است.

وی اذعان کرد: این روزها قلب همه مسلمانان به ویژه اهل‌سنت از این جنایت وحشتناک جریحه‌دار شده و هیچ فرد آزاده‌ای نمی‌تواند این صحنه‌های به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی‌پناه را ببیند و سکوت کند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544264

مهمترین اخبار ایران و جهان: