نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 16:29

لزوم رعایت عدالت در جذب و توزیع اعتبارات چهارمحال و بختیاری

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون جذب و توزیع اعتبارات با رعایت الگوی عدالت‌محوری در این استان انجام شده است که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی احمدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سازمان یکی از دستگاه‌های نظارتی استان به شمار می‌آید، گفت: این سازمان وظیفه مدیریت و نظارت بر بودجه دستگاه‌های اجرایی را برعهده دارد.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیرکل اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همراهی و تعامل بسیار خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی داشت و نکته قابل توجه این است که در این سازمان توزیع بودجه به روش کاملا کارشناسانه انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه در چهارمحال و بختیاری با در نظر گرفتن مقتضیات هر دستگاه توزیع می‌شود، افزود: البته با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته همچنان تا رسیدن به استانداردهای لازم در این حوزه فاصله داریم.

احمدی عنوان کرد: تا کنون جذب و توزیع اعتبارات با رعایت الگوی عدالت‌محوری در این استان انجام شده است که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر شکایات بسیار کمی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به سازمان بازرسی استان رسیده که بیانگر سلامت موجود در این سازمان است البته مدیرکل جدید نیز افتخارات بسیاری در کارنامه خود دارد و امید است در جایگاه جدید نیز به خوبی فعالیت داشته باشد.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591364

مهمترین اخبار ایران و جهان: