نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 11:12

۲۲۷ میلیارد تومان وام ازدواج در نهاوند پرداخت شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در هشت ماهه امسال ۲۲۷ میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند مسعود علی‌بخشی صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان در اداره کل ورزش و جوانان نهاوند اظهار کرد: در هشت ماهه امسال ۲۲۷ میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شده که این رقم تا پایان سال افزایش خواهد یافت. 

وی با بیان اینکه در مجموع ۸۸۷ نفر در شهرستان وام ازدواج را دریافت کرده‌اند گفت: با توجه به چهار ماه باقیمانده سال، میزان ازدواج با افزایش روبرو بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند میزان آمار طلاق در سال گذشته را ۲۸۴ مورد عنوان کرد عنوان کرد: در هشت ماهه امسال این رقم به ۲۶۹ مورد رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات فرزندآوری گفت: سال گذشته ۱۰۲ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان و در هشت ماهه امسال ۷۶ میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان وام به افراد دارای دو فرزند به بالا پرداخت شده است.

علی‌بخشی افزود: در حال حاضر کل جمعیت جوان ۱۸ تا ۲۹ سال شهرستان ۲۹ هزار و ۸۱ نفر است که ۱۳ هزار و ۶۵۹ نفر آن را بانوان و ۱۵ هزار و ۴۲۲ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۷ هزار و ۳۰۰ نفر متاهل و ۲۱ هزار و ۷۰۰ نفر نیز مجرد هستند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602164

مهمترین اخبار ایران و جهان: