نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 09:21

بیانیه شورای فرهنگ عمومی نهبندان در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان در پی حمله وحشیانه رژیم صفاک صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در پی حمله وحشیانه رژیم صفاک صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت مظلوم فلسطین به مدت هفتاد و پنج سال در زیر انواع جنایت‌هایی که از صهیونیسم بین‌الملل صادر می‌شود دارد زندگی مشقت‌باری را می‌گذارند؛ مظلومیت‌هایی مانند کشتن‌های بدون حق، مجروح‌، مصدوم و معلول‌کردن مردم، حبس فلسطینی‌ها و تبعید از کشور و شهرهای خودشان، تخریب منازل و مزارع فلسطینیان، مصادره اموال کسانی که در فلسطین زندگی می‌کنند و... همه‌ی این‌ها نشان از یک مظلومیت شدید طولانی‌ای است که کمتر در طول تاریخ‌‎ سراغ داریم.

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم» کسی که فریاد انسانی را بشنود که از مسلمانان کمک می‌خواهد و پاسخ ندهد مسلمان نیست.

جنایت اخیر اسرائیل سفاک بودن، چندش بودن، مستکبر بودن غرب بخصوص آمریکا و اسرائیل را آشکار کرد. برای نسل جوان آگاهی بخش است. نسلی که تاریخ فلسطین و رژیم سفاک اسرائیل را نمی‌دانست. باور نداشت که اسرائیل برای بشریت خطرناک است.

پیام طوفان الاقصی برای دشمنان این است که جوانان فلسطینی تا پای جان خود ایستادگی و مقاومت می کنند تا جبهه مقاومت به پیروزی نهایی برسد. باید دشمنان از طوفان الاقصی درس عبرت بگیرند و کارهایی که خلاف حقوق بین الملل همانند کشتن بی رحمانه کودکان و زنان و بمباران بیمارستانها و مدارس و قطع کردن برق و آب در نوار غزه است را کنار بگذارند.

جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم مظلوم و بی‌پناه غزه شد بی‌سابقه ترین جنایت جنگی است که به اعتراف سیاسیون و خبرنگاران جهان نمونه آن در جنگ‌های هولناک ویتنام و کره نیز سابقه ندارد. استفاده بی‌قید و بند از سلاح‌های نامتعارف بر سر مردمی بی‌دفاع که می‌توان آن را با بمباران هیروشیما و ناکازاکی مقایسه کرد. 

این جنایت بزرگ نشان داد که برای این رژیم شیطانی غاصب و حامیان آن، ترحم، مرزهای انسانی و اخلاقی، حقوق بشر و عهدنامه‌های بین‌المللی معنایی ندارد و حتی بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها، خبرنگاران، زنان و کودکان مصون از جنایت صهیونیست‌های اشغالگر نیستند. 

اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان ضمن تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری(حفظه الله) و تمامی مسلمانان جهان اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی را شدیداً محکوم، و از مردم مومن و انقلابی شهرستان نهبندان استدعا داریم ضمن دعا برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین و نابودی اسرائیل غاصب، زمینه کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین را فراهم نمایند.  «إن تَنصُروا الله یَنصُرکُم وَ یُثَبِت أقدامَکُم»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545920

مهمترین اخبار ایران و جهان: