نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 17:44

حضور غیرتمندانه مردم بردسکن درحمایت از کودکان فلسطین

مراسم محوری واجتماع بزرگ حمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در مرکز شهرستان بردسکن به میزبانی دفتر حفظ ونشر ارزش های دفاع مقدس وبا هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، خانواده معزز شهدا ،ایثارگران،بسیجیان ،دانشجویان، دانش آموزان طلاب حوزه های علمیه، کسبه و بازاریان در جوار شهدای گمنام پارک ولیعصر (عج) بردسکن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مردم غیور بردسکن در این تجمع که  امام جمعه بردسکن، فرماندار واعضای شورای اداری وتامین شرکت داشتند، فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و خواستار توجه جهانیان و مدعیان حقوق بشر به نسل کشی فلسطینیان شدند.

 مردم بردسکن همچنین با دردست داشتن پلاکاردهایی از تصاویر جنایت‌های اسرائیل در غزه از جامعه جهانی خواستند تا سکوت خود را در قبال این حملات وحشیانه بشکنند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌ کشور فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با ‌سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ضمن ابراز انزجار از رژیم جعلی اسرائیل و حامیان آن و همچنین محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به زخمی‌ها و بیماران بی‌دفاع در بیمارستان های غزه، خواستار برخورد قاطع با صهیونیست های غاصب شدند. 

به گزارش خبرگزاری فارس ازبردسکن، ساعت 15 امروز همگام با سراسر کشور وجهان مردم بردسکن با اجتماع بزرگ  خود  با حمایت از کودکان  غزه  واعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات جنگی رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه به ویژه کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع را محکوم کردند.

دراین مراسم شرکت کنندگان به سخنان سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گوش فرا دادند.

فرمانده  سپاه بردسکن گفت: مردم  غزه علیرغم  همه مشکلات  واینکه تحت محاصره جنایتکاران هستند، با مقاومت خود نشان دادند مردمی زنده وپویا هستند  وامروز صدای مظلومینت آنان در تمام دنیا شنیده شد  وحمایت کردند.

جنیدی با محکوم نمودن تمامی توطئه های دشمنان ورژیم جعلی اسرائیل  گفت: : رژیم صهیونیستی  که به توان  نظامی خود  نگاه می کرد، امروز چنان ذلیل شده است که بزودی شاهد در هم پاشی این رژیم خواهیم بود.

وی از حضور مردم بردسکن دراین مراسم  با شکوه تقدیر کرد وبا اشاره به منویات رهبری در خصوص این رژیم اظهار داشت:  اسرائیل نفس های آخر خود را می زند.

اجرای سرود، آتش زدن پرچم اسرائیل وامریکا از دیگر برنامه های  این اجتماع مردم بردسکن بود.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576720

مهمترین اخبار ایران و جهان: