نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 09:57

شبکه بزرگ کلاهبرداری پیش فروش خودرو در البرز متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای شبکه کلاهبرداری پیش فروش خودرو که با وعده پیش فروش خودرو به قیمت کارخانه و راه‌اندازی چند شرکت در استان‌های مختلف ۲۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی و انهدام باند گسترده کلاهبرداری که از طریق پیش فروش خودرو در شهرستان کرج شدند، این گروه کلاهبرداری در چند استان کشور فعالیت داشتند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه ۴ نفر از سر شبکه‌های این باند رو دستگیر کنند که پس از اعتراف این ها به ۵۲ نفر از اعضای این باند مجددا دستگیر شدند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: با بررسی‌هایی که انجام شد ارزش کلاهبرداری در این پرونده ۲۰ هزار میلیارد ریال برآورد شد که در این پرونده ۳ هزار نفر مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

وی در پایان در توصیه به شهروندان، بیان کرد: به هیچ وجه به پیشنهاد نامعقول شرکت‌ها و افرادی که به این شکل هستند توجه نکنید و در صورت مشاهده موضوع را به پلیس اعلام کنید قبل از اینکه این اتفاق بیافتد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587020

مهمترین اخبار ایران و جهان: