نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 13:10

خروش دانشگاهیان و کادر درمان گناباد در محکومیت رژیم صهیونیستی

جامعه دانشگاهی و کارکنان نظام سلامت در گناباد با حضور در بیمارستان علامه بهلول گنابادی جنایات رژیم غاصب صهیونیسم را محکوم کردند و انزجار خود را از رژیم جنایتکار،غاصب،کودک کش و بیمارکش صهیونیستی را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فارس از گناباد، جامعه نظام سلامت در این شهرستان با در دست داشتن پلاکارهایی و سردادن شعارهایی علیه رژیم اسرائیل و حامیان آن، ضمن محکوم نمودن حادثه بیمارستان غزه در بیانیه پایانی این اجتماع خواستار تحرک فوری جامعه بین المللی در جهت متوقف کردن این نقض شدید حقوق بشر شدند.

 

متن بیانیه این اجتماع  به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

... وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ    (آیه 40 سوره حج)
... و خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است.  

مقام معظم رهبری:  اگر چنانچه این جنایت ادامه پیدا کند، مسلمان ها بی‌تاب می‌شوند، نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند، دیگر کسی جلوی اینها را نمی‌تواند بگیرد؛ این را بدانند.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی که در چند روز اخیر با اقسام سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف، حملات وحشیانه‌ای به خانه‌های فلسطینیان و مراکز درمانی و بیمارستانی انجام داده بود، در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کادر درمان و... را در یک لحظه به خاک و خون کشید و بیش از پیش خوی حیوانی خود را به جهانیان نشان داد.

ما جامعه دانشگاهی علوم پزشکی گناباد با خشم و تأسف عمیق ضمن محکومیت این حمله وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کش اسرائیل، اعلام می‌کنیم که خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین به ویژه کودکان و بیماران یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

ما با مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین در این حملات ناجوانمردانه اعلام همبستگی می‌کنیم که در کنار آنان هستیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند اراده ما در کمک به مردم فلسطین را تضعیف کند.

ما جامعه دانشگاهی علوم پزشکی گناباد اعم از پزشکان، کادر درمان، اساتید و دانشجویان با تاکید بر اینکه باید بیمارستان‌ها مناطق امن باشند و هیچ بیمار یا پرسنلی در معرض خطر قرار نگیرد، خواستار محکومیت و تحرک فوری جامعه بین‌المللی در مورد این جنایت هستیم و از سازمان‌های حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم تا اقدامات لازم جهت متوقف کردن این نقض شدید حقوق بشر را انجام دهند.

با همبستگی و تلاش مشترک، ما باید به جامعه بین‌المللی یادآوری کنیم که نباید این جنایت را نادیده بگیرند و برای پایان دادن به درد مردم فلسطین تلاش کنند. هیچ کودک، زن، مرد یا سالخورده‌ای نباید در معرض خطر قرار گیرند و همه باید به آرامش و امنیت دست یابند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542264

مهمترین اخبار ایران و جهان: