نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 13:40

واکنش 5 مداح به کودک‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه+عکس

5 نفر از مداحان کشورمان نسبت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه به خصوص کشتار زنان و کودکان در فضای مجازی واکنش‌هایی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت و زخمی شدن غیرنظامیان و زنان و کودکان فلسطینی، ۵ نفر از مداحان برای تبیین و روشنگری در این زمینه، در فضای مجازی واکنش‌هایی نشان دادند.

سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) در صفحه مجازی خود درباره کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نوشت: «اسرائیل نمی‌داند که اگر تمام کودکان غزه را هم بکشد... بازهم مادری کودکش را در سبدی خواهد گذاشت و خدا او را بزرگ می‌کند. آنقدر بزرگ که کاخ فرعونیان فرو بریزد»

علی پورکاوه مداح اهل بیت(ع) هم در فضای مجازی با هشتگ #طوفان_الأقصى مجازی نوشت: ‏حاج حسن طهرانی مقدم: «روی سنگ قبرم بنویسید که این مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند» نیستی تا ببینی آن روز بسیار نزدیک است.

میثم مطیعی هم با هشتگ ‎#فلسطین_قضیة_الشرفاء از تقابل همیشگی حق و باطل نوشت: «حق و باطل همیشه در پیکارند و برای هر کدام طرفدارانی است. اگر باطل پیروان بیشتری داشته باشد چیز تازه‌ای نیست و از قدیم همینطور بوده و اگر یاران حق اندک باشند، روزی خواهد آمد که زیاد گردند. اینها را امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب فرمود. نهج‌البلاغه، خطبه ۱۶

محمدحسین پویانفر اما با انتشار تصویری از کودک شهید فلسطینی به زبان عبری نوشت به کدامین گناه کشته شده است؟

مرتضی طاهری مداح پیشکسوت کشورمان هم با انتشار فیلمی از شهادت یک کودک نوشت: «به کدامین گناه کشته شد. من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا»

پیش‌تر نیز ۴۰ نفر از مداحان کشورمان در فضای مجازی با حمایت از عملیات طوفان الاقصی گروه‌های فلسطینی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بودند. این مواضع را اینجا بخوانید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538664

مهمترین اخبار ایران و جهان: