نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 12:58

پویش کودکانه ضدصهیونیستی «موشک بساز» فراخوان داد+عکس

پویش کودکانه ضدصهیونیستی «موشک بساز» از سوی گروه‌های مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه‌های مردمی با هدف همدردی با کودکان بی‌دفاع غزه و ایجاد حس شجاعت در‌ کودکان، ویژه‌برنامه پویش کودکانه ضدصهیونیستی «موشک بساز» را برگزار می‌کنند.

این پویش با هدف دفاع از مردم بی‌دفاع غزه و مقارن با سالروز تولد پدر موشکی ایران، شهید حسن طهرانی مقدم، برای‌کودکان  در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این پویش، کودکان ابتدا بعد از ساخت موشک کاغذی، پرچم ایران و فلسطین ‌را باید روی آن نقاشی کنند و سپس با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» موشک‌ها را به سمت پرچم اسرائیل و آمریکا پرتاب کنند.

والدین کودکان می‌توانند آثار خود را تا روز ۱۳ آبان در پیام رسان ایتا یا شاد به نشانی moshakbesaz@ ارسال کنند.

در این پویش اهدافی ازجمله بازی حماسه و شجاعت بچه‌ها با ساخت موشک، رجَز خوانی و پیام اقتدار و شجاعت به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌های خبیث، همدردی با کودکان غزه، آشنایی با قهرمان ایران «شهید طهرانی مقدم»، افتخار به استقلال و قدرت کشور را دنبال می‌کند.

یکی از فعالان این پویش، جنبش مردمی امام حسنی‌هاست که از ۹ گروه جهادی و ۲۷ گروه خیریه مردمی و هیأت تشکیل شده است که بیشتر در مناطق حاشیه شهر تهران فعالیت دارد اما شاخه‌های استانی آن در سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان و... نیز فعال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557620

مهمترین اخبار ایران و جهان: