نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:13

ولایتمداری، تقوا و اقدام جهادی سه محور پیروزی هستند

امام جمعه اسفراین گفت: اگر می‌خواهیم در تمامی عرصه‌ها پیروز و‌ موفق شویم باید از سه محور ولایتمداری، تقوا و اقدام جهادی غافل نشویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه  اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمی تاکید و اظهار کرد: حضرت زهرا(س)‌ دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه فردی است که او را بهترین زنان بشریت کرده است.

وی گفت: زندگی حضرت فاطمه(س) در تمام طول دوران مملو از مکارم اخلاقی و رفتارهای ممتاز بوده که زنان مسلمان باید الگوپذیر از این بانو را در اولویت زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره تمامی شهدا افزود: بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، آیات قرآن و احادیث نورانی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیروزی مردم در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی شود.

وی ادامه داد: بسیج ثابت کرده است از ابتدای انقلاب در هر عرصه‌ای که پا گذاشته کلید طلایی حل مشکلات بوده و خیر و برکات زیادی برای مردم داشته که امیدواریم این رویه حسنه در بین جوانان ما و جامعه پایدار بماند.

خطیب جمعه اسفراین پیروزی و امنیت در جامعه را نتیجه خدمات بسیج دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در تمامی عرصه‌ها پیروز و‌ موفق شویم باید از سه محور ولایتمداری، تقوا پیشه کردن و جهادی عمل کردن غافل نشویم و آنها را سرلوحه کاری خودمان قرار دهیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: پیروزی مردم غزه در مقابل دشمن تا دندان مسلح رژیم صهیونسیتی ثمره بسیجی عمل کردن نیروی مقاومت و صبر و بردباری مردم غزه بوده که دشمن را در مرز نابودی قرار داده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هر موفقیت و پیروزی که به‌دست می‌آوریم نتیجه یک انتخاب خوب است و باید مراقب باشیم که صحنه‌های گذشته تاریخ با انتخاب‌های نامناسب تکرار نکنیم و با  مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح سرنوشتی خوبی برای کشور و شهرمان رقم بزنیم.

پایان پیام/د
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583064

مهمترین اخبار ایران و جهان: