نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 16:27

جلوه‌نمایی تفکر بسیجی در دیدار با فرمانده سپاه روانسر

به مناسبت هفته بسیج و به جهت جلوه‌نمایی اقتدار بسیج و تفکر بسیجی، امام‌جمعه شهرستان روانسر، فرماندار و مسؤولان شهرستان با فرمانده سپاه شهرستان روانسر سرهنگ محمدحسین کرمی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدحسین کرمی امروز پنج‌شنبه 2 آذرماه در دیدار با امام جمعه و مسئولان اجرایی شهرستان روانسر در سپاه ناحیه شهرستان روانسر اظهار کرد: امروز ضرورت نهادینه کردن روح و فرهنگ بسیجی در جامعه و تأکید بر حفظ وحدت، انسجام و همگرایی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان کردند و افزود: امروز برای برطرف کردن مشکلات کشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر امنیت خوب و عزت کنونی را مرهون رشادت‌های جوانان بسیجی و شهدا بیان کرد و گفت: بسیج متعلق به یک طبقه خاص نیست و همه ملت ایران بسیجی هستند و اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گران شده است.

در ادامه فرماندار روانسر با اشاره به رشادت و دلاوری‌های بسیج در همه‌ی امور و برنامه‌ها و بحران‌ها افزود ما در همه‌ی برنامه‌های از خدمات بسیج استفاده کرده‌ایم و بازوی خدمت به مردم بوده است. تفکر بسیجی جریانی روشنگر، جوان‌گرا و عدالت‌خواه است که اکنون در بسیاری از کشورها توانسته راه نجات ملت‌ها از ظلم و بی‌عدالتی باشد.

* تفکر بسیجی با محوریت خداوند، ولایت‌پذیر و عدالت‌خواه است.

ماموستا محمد محمودی امام‌جمعه روانسر خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه و اسلام‌های تقلبی مهم‌ترین توطئه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مسلمانان است.


 وی افزود: در این شرایط حساس که دشمن به شگردهای مختلفی برای ضربه زدن به اسلام و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان تلاش می‌کند باید با هوشیاری توطئه‌ها را شناخت.

 امام‌جمعه روانسر تصریح کرد: راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری است و در زمان حاضر بسیاری از کشورهایی که می‌خواهند در مقابل توطئه‌های آمریکا و اسرائیل مقابله کنند راه بسیج را انتخاب می‌کنند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582320

مهمترین اخبار ایران و جهان: