نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:02

فعالیت 935 گروه جهادی در خراسان جنوبی همزمان با هفته بسیج

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با هفته بسیج ۹ هزار جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۹۳۵ گروه جهادی به صورت قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای؛ شهرستانی در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در خراسان جنوبی همزمان با ۱۴ استان کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه رزمایش جهادگران از ۲۸ آبان آغاز و تا ۷ آذر ادامه دارد، افزود: ۹ هزار جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۹۳۵ گروه جهادی به صورت قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای؛ شهرستانی در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در شهرستان بیرجند تمرکز جهادگران در روستای دستگرد؛ حاشیه شهر بیرجند است که از قبل بررسی‌های لازم انجام مشکلات احصا شده و متناسب با نیازهایی که داشتند تجمیع گروه‌های جهادی متخصص هماهنگ شده است.

هنری عنوان کرد: حدود ۳۰۰ نفر از جهادگران شهرستان بیرجند در قالب ۵۰ تیم تخصصی در منطقه حضور پیدا کرده و در عرصه‌های مختلف عمرانی که شامل تکمیل و مرمت منازل محرومین و تکمیل منازل شهدا می‌شود تیم های تخصصی اصناف و فنی، تیم‌های دامپزشکی، مشاوره، آموزشی و پزشکی در برنامه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ کار به صورت قرارگاهی پیگیری می‌شود که همه گروه‌های جهادی در اجرا با یکدیگر هماهنگ شوند و خروجی و اثربخشی بهتری داشته باشد.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582964

مهمترین اخبار ایران و جهان: