نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 10:47

تخصیص ۱۰ درصد اعتبارات ورزش استان به رفسنجان

رئیس ورزش‌وجوانان شهرستان رفسنجان گفت: ۱۰ درصد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان به میزان ۲۲.۳ میلیارد تومان به رفسنجان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی رویگر صبح امروز در نشست خبری به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، برنامه‌های این هفته را برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی با برگزاری جلسه اخلاق اداری با حضور مسؤولان شهرستان و رؤسای هیئات ورزشی آغاز و روز پنج‌شنبه دو امدادی از امامزاده صالح شهرستان انار تا دانشگاه‌های ولیعصر(عج) و آزاد و گلباران قبور شهدای گمنام و گلباران قبور شهدای شهرستان آغاز می‌شود

رئیس ورزش‌وجوانان رفسنجان با اشاره به اینکه ۶۷ شهید ورزشکار در شهرستان رفسنجان داریم، افزود: دیدار با برخی خانواده‌های این شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 رویگر افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف شهرستان، برپایی میز خدمت هیات‌های ورزشی در مصلی، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت ورزش شهرستان، رژه ورزشکاران در ورزشگاه تختی در روز شنبه از اهم برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی است.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان انجام می‌شود، طرح‌های زیادی از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ راکد مانده بودند که از سال ۱۴۰۰ دوباره فعال شدند و پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی دارند.

وی عنوان کرد: ۱۰ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری ورزش استان به رفسنجان اختصاص یافت که از مجموع ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار ۲۲.۳ میلیارد برای رفسنجان است.

رئیس ورزش‌وجوانان شهرستان رفسنجان اهدای خون جامعه ورزشی و اختتامیه المپیاد ورزشی محلات در روز دوشنبه و اختتامیه نمایشگاه عزت و پیشرفت در روز سه‌شنبه را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی برشمرد.

وی توضیح داد: امسال علاوه بر مرکز استان نمایشگاه عزت و پیشرفت در رفسنجان هم برگزار می‌شود‌.

 رویگر در همین رابطه اضافه کرد: شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات و البسه ورزشی در این نمایشگاه حضور دارند و بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی و غذاهای محلی اختصاص دارد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540620

مهمترین اخبار ایران و جهان: