نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 12:59

راشاتودی: اسرائیل از ورود کمک‌های انسانی به غزه ممانعت می‌کند

خبرنگار شبکه روسی «راشاتودی» از گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه گزارش داد که رژیم تروریست صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، باوجود درخواست‌های مکرر سازمان‌های جهانی و کشورهای مختلف از رژیم موقت صهیونیستی برای رفع محاصره کامل نوار غزه، حجم زیادی از کمک‌های بشردوستانه منتظر مجوز ورود هستند.

خبرنگار شبکه روسی «راشاتودی» امروز (دوشنبه) از گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه گزارش داد که رژیم تروریست صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شود.

خبرنگار راشاتودی به نقل از منابع دخیل در روند میانجی‌گری بین رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و مسئولان فلسطینی خبر داد که باوجد انتشار اخباری مبنی بر حصول توافق آتش‌بس و ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه، اما گذرگاه رفح همچنان مسدود است.

این منابع به راشاتودی گفتند که این گذرگاه برای مدت کوتاهی فقط برای خروج اتباع خارجی باز بود ولی زمانی که فلسطینی‌های وحشت‌زده سعی کردند از نوار غزه بگریزند، مسئولان مصری مرز را بسته‌اند.

تصاویر منتشرشده از گذرگاه رفح نشان می‌دهد که حدود ۱۰۰ کامیون با هزار تن کمک‌های بشردوستانه منتظر ورود به نوار غزه از خاک مصر هستند.

پیش از این، خبرگزاری «رویترز» به نقل از دو منبع امنیتی مصر مدعی شده بود که توافقی در خصوص آتش‌بس موقت در نوار غزه بین آمریکا، رژیم صهیونیستی و مصر حاصل شده است. (جزئیات بیشتر)

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539720

مهمترین اخبار ایران و جهان: