نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 14:47

اولین روز کاری فرماندار کهگیلویه چگونه گذشت؟

سید حمزه محقق‌زاده در اولین روز کاری خود ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حضور در اتاق‌‌های همه پرسنل فرمانداری و اهدای شاخه گل به آن‌ها، اولین روز کاری خود را در مسند فرماندار کهگیلویه آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید حمزه محقق‌زاده در اولین روز کاری خود به عنوان فرماندار کهگیلویه با حضور شورای اداری به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

فرماندار کهگیلویه بعد از تجدید بیعت با آرمان‌های شهداء، در دومین برنامه کاری خود با حضور در اتاق‌های کارمندان و اهدای شاخه گل اولین روز کاری خود را آغاز کرد.

محقق‌زاده در آیین تجدید بیعت با آرمان‌های شهداء، با اشاره به اهمیت تداوم راه و آرمان شهدا در جامعه اظهار کرد: شهید، در راه وطن و آرمان‌های معنوی کشته می‌شود و جان خود را که سرمایه‌ اصلی هر انسانی است برای هدف و مقصدی الهی و ارزشمند نثار می‌کند و خدای متعال هم در پاسخ به این ایثار بزرگ حضور و یاد او را درمیان ملتش تداوم می‌بخشد و این‌چنین است که او زنده می‌ماند و در  حقیقت عند ربهم یرزقون  تجلی می‌یابد.

محقق‌زاده با تاکید بر این‌که ادای احترام به مقام شامخ شهدا رسالت تکلیفی و اخلاقی در نظام اسلامی است تصریح کرد: این کشور با ضمانت خون شهدا از نقشه های شوم دشمنان و بحران های هر روزه عبور کرده است و عزتمند در راهی که نزدیک به قله پیروزی است در حرکت است.

وی خاطر نشان کرد: لازمه تعهد کاری باورمندی به این است که باید  حافظان خوبی برای خون شهیدانمان  باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554220

مهمترین اخبار ایران و جهان: