نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 22:12

ساخت ۴ بیمارستان خصوصی در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: دو بیمارستان خصوصی در استان در حال اجرا است و دو بیمارستان خصوصی هم تا پایان امسال شروع به کار می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر عصر امروز در نشست با تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر درباره آخرین وضعیت پروژه‌ای حوزه بهداشت و درمان در استان، اظهار داشت: بیمارستان مادر و کودک بوشهر و بیمارستان جایگزین ۱۷ شهریور برازجان  به ترتیب ۴۷ و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی از اضافه شدن ۶۰تخت جدید به اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و افزود: بیمارستان جدید ۲۰۰ تختخوابی کنگان در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

محمدی زاده با بیان اینکه دو بیمارستان توسط بخش خصوصی در استان در حال اجرا است، گفت: دو بیمارستان خصوصی نیز تا پایان امسال شروع به کار می کنند.

وی افزود: مهمترین اولویت مدیریت استان، ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در استان است که بخش خصوصی درمان، تسهیل کننده این موضوع است.

استاندار بوشهر بیان داشت: تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر از ۶۰ سال پیش تا ابتدای دولت سیزدهم حدود هزار و ۵۰۰ تخت یعنی به ازای هر هزار نفر ۱.۲ تخت بوده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۰۰ تخت جدید بیمارستانی شروع به ساخت شده که تکمیل و تجهیز این مراکز جز اولویت‌های دولت است.

محمدی زاده تصریح کرد: دانشجویان پزشکی از پروژه‌های درمانی در دست اجرای استان و سایر پروژه‌های بزرگ در قالب اردوهای راهیان پیشرفت بازدید کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587864

مهمترین اخبار ایران و جهان: