نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 22:22

استقبال و تجلیل از بانوی هندبالیست جهانی گچساران+تصویر

با حضور مسوولان از بانوی هندبالیست جهانی گچسارانی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران در پی موفقیت ورزشکار بانوی گچسارانی در مسابقات جهانی هندبال زنان در کشور دانمارک همراه با تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران مسئولان ورزش این شهرستان و برخی از مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران از این ورزشکار موفق استقبال و تجلیل کردند.

محمد راهی رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران به همراه مسئول روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران و همچنین مشاور مدیرعامل نفت و گاز و رئیس امور ورزش این شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهر از بهار ایزدگشب هندبالیست ملی پوش گچسارانی استقبال و تجلیل کردند.

رئیس ورزش و جوانان گچساران در این آیین با بیان اینکه گچساران از قطب‌های ورزش جنوب کشور به شمار می‌رود اظهار کرد: شهرستان گچساران گاه به تنهایی به اندازه یک استان تیم‌های مختلف در لیگ‌های مهم باشگاهی کشور داشته و نیازمند توجه بیشتر مسئولان ارشد استانی به ورزش این شهرستان است.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بحث مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون حمایت‌های ویژه‌ای از ورزشکاران و دسته‌جات ورزشی این شهرستان داشته است گفت: قدردان حمایت‌ها و زحمات شرکت نفت و گاز گچساران هستیم و امیدواریم که در آینده خبرهای بهتر و بیشتری از موفقیت ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بشنویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606920

مهمترین اخبار ایران و جهان: