نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 11:23

مدیران تنها آمدند عکس گرفتند و هیچ کمکی به بیمارستان جنت نکردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: برای تکمیل بیمارستان جنت شیراز نزدیک به 25 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، سردار ابراهیم بیانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص تکمیل روند ساخت بیمارستان جنت در شیراز بیان کرد: این بیمارستان مشکلات متعددی دارد و بسیاری از مدیران هم به این مرکز درمانی آمده و تنها عکس گرفتند یا وعده دادند و رفتند.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این مرکز درمانی که حجم قابل توجه ای از جانبازان اعصاب و روان در آن بستری هستند نزدیک به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بر خلاف وعده های داده شده هنوز محقق نشده است.

او با اشاره به نقش ایستادگی و مقاومت افزود: خداوند در قرآن کریم تاکید بر ایستادگی و مقاومت دارد، خداوند به پیامبر(ص) توصیه استقامت فرمودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ایستادگی را مورد توجه قرار داد و گفت: رژیم پهلوی حضرت امام و انقلابی را تحویل نمی گرفت اما حضرت امام با بسیج کاری کرد که رژیم تا دندان مسلح را به سقوط کشاند، در دوران دفاع مقدس زمانی که صدام قرارداد الجزایر را پاره کرد و در دیدگان خبرنگاران اعلام کرد امروز در موضع قدرت گرفته ایم و ما این قرارداد را قبول نداریم، وقتی خبرنگاران با صدام خواستند مصاحبه کنند اعلام کرد ادامه مصاحبه یک هفته بعد در تهران باشد، آن چیزی که موجب شد در مقابل صدام بایستیم ایستادگی و استقامت بود.

سردار بیانی ادامه داد: همین امسال وزیر امور خارجه ایران هنگامی در عربستان حضور پیدا کرد گفتند سلام گرم ما را به رهبر ایران برسانید این نتیجه ایستادگی و مقاومت است به استناد مقام معظم رهبری همین امروز مردم فلسطین را فاتح جنگ با اسرائیل می دانیم و این چیزی نیست جز ثمره مقاومت فراموش نمی کنیم چند سال گذشته با دست خالی مردم فلسطین با اسرائیل می جنگیدند اما امروز با موشک مبارزه می کنند این ایستادگی ثمره تاسی به شهدا و تبعیت از ولایت است.

وی اظهار داشت: در روزهای پایانی حضرت امام آن روز تحلیل هایی را در سطح جامعه توسط منافقین بودیم که جواب خون شهدا را چه کسی می دهد امام فرمود ما از عملکرد خود پشیمان نیستیم ما انقلاب خود را در جنگ ثابت کردیم و بیداری ملت های مستضعف از جنگ هشت ساله ایران است همه این ها ناشی از ایستادگی بود پس از جنگ موضوعات دیگری رقم خود حدود ده سال قبل که بشار اسد را از اتحادیه عرب خارج کردند بنای ایستادگی اسد را قطع ارتباط با ایران دانستند اما رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت بشار را ایستادگی دانست و نتیجه موفقیت اسد و اتحادیه عرب برای حضور بشار فرش قرمز پهن کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از مستند شهیده مدافع سلامت «مریم رحیمی» رونمایی شد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579720

مهمترین اخبار ایران و جهان: