نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 08:17

6 طرح فناورانه جهاد دانشگاهی در سمنان اجرا شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: 6 طرح فناورانه و دانش‌بنیان در حوزه‌های معدن، کشاورزی، محیط‌زیست و خدمات پزشکی در این استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در نشست مشترک رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، زمینه‌های همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی طرفین بررسی شد.

علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان در این نشست با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات شاخص جهاد دانشگاهی در حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گفت: با تلاش و پیگیری‌های زیاد، سعی شده است تا خدمات و فعالیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی در استان سمنان برای مردم ارائه شود.

وی افزود: در سال جاری، 6 طرح فناورانه و دانش‌بنیان در حوزه‌های معدن، کشاورزی، محیط‌زیست و خدمات پزشکی توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان اجرا شده و از این بین، 2 محصول فناورانه با حضور وزیر کشور رونمایی و همچنین 2 طرح فناورانه نیز به‌عنوان طرح شاخص ملی معرفی شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه خدمات پزشکی نیز مرکز درمان ناباروری، مرکز غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان زنان، مرکز ترمیم زخم دیابت نیز مجوزهای لازم اخذ شده و با کمک و مساعدت مسؤولان استان برای تجهیز و اختصاص ساختمان راه‌اندازی می‌شود.

منصفی‌راد با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در استان سمنان گفت: با توجه به اهمیت معرفی و تبیین دستاوردهای نظام و افزایش امیدآفرینی در جامعه، جهاد دانشگاهی استان سمنان نسبت به برگزاری اردوهای ایران؛ مرز پرگهر، مسابقات مناظره دانشجویان ایران، اجرای گفتمان‌های دینی، کرسی‌های آزاداندیشی و همچنین برگزاری طرح‌های نظرسنجی خصوصاً در ایام انتخابات اقدام می‌کند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548320

مهمترین اخبار ایران و جهان: