نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 15:13

ساماندهی و برنامه‌ریزی برای آسفالت معابر و کوچه‌های کرمانشاه

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه گفت: مشکلات تمام معابر و کوچه‌های هر منطقه مشخص و یک برنامه جامع برای سطح شهر تنظیم شده تا پایان سال ۱۴۰۵ تمام کوچه‌ها و معابر در وضعیت مطلوب قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عرفان معتبد مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌ها، اظهار کرد: برنامه اجرایی آسفالت و لکه‌گیری سطح شهر طی یک برنامه مدون برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: وضعیت کوچه‌های سطح هر منطقه توسط کارشناسان بررسی و براساس خرابی‌های که گزارش شده تقسیم‌بندی‌هایی از کوچه‌های نیازمند به آسفالت، لکه‌گیری و خاکی صورت گرفته است. 

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: یک برنامه جامع برای سطح شهر تنظیم شده و تمام مشکلات کوچه‌های و معابر شهر مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه؛ آسفالت ۲۰ درصد از معابر سطح شهری در هر سال است. این آسفالت شامل لکه‌گیری، حفاری، روکش معابر و تراش سطح آسفالت می‌شود که تاکنون ۴۰ درصد از خرابی‌ها انجام شده، امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۵ تمام کوچه‌ها و معابر در وضعیت مطلوب قرار گیرد

معتبد افزود: کارها به صورت برنامه‌ریزی شده در حال انجام است با توجه به اینکه سطح شهر خیلی وسیع و تعداد کوچه‌ها خیلی زیاد است سالانه حدود ۶ درصد کوچه ها حذف خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در خصوص چاله‌های ایجاد شده در معابر اصلی سطح شهر، گفت: بارندگی‌های اخیر سبب ایجاد چاله‌های در سطح معابر شهر شده که تمامی آن‌ها شناسایی و در برنامه‌کاری گنجانده شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566420

مهمترین اخبار ایران و جهان: