نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 09:30

جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان از عمق کینه تاریخی آنان از مسلمانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان دهنده کینه‌های عمیق تاریخی آنان از مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نشست «شناخت قرآنی و تاریخی یهود» در حوزه علمیه شهرستان میاندوآب با حضور مدیر‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: حدود سی ویژگی منفی از بنی اسرائیل در قرآن کریم نمایانگر چهره پلید قومی است که هفتاد سال است جلوی چشم جهانیان دست به غصب و کودک کشی می‌زند. 

وی افزود: تاریخ یهود مشحون از جنایات مختلف است که در دوره معاصر با تشکیل صهیونیسم آنرا تکمیل کرده‌اند.

امامی تصریح کرد: صهیونیسم برپایه آموزه‌های تحریف شده تلمود شکل گرفت که آشکارا خاخام‌های یهودی در طول چند قرن از تورات موسی علیه‌السلام ارائه داده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از انگیزه‌های قیام امام خمینی (ره) علیه رژیم پهلوی همراهی شاه با اسرائیل بود، امام (ره) در این باره می‌فرمایند: «شاه همچنان نفت مسلمین را غصب کرده و به اسرائیل می داد و این امر، خود از عوامل مخالفت من با شاه بوده است» .

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: «لرد آلن بی» انگلیسی بعد از جنگ جهانی وقتی وارد بیت المقدس شد گفت امروز جنگ‌های صلیبی به پایان رسید، یا وقتی صهیونیست‌ها «صبرا و شتیلا» را به خاک و خون کشیدند، «موشه دایان» گفت انتقام خیبر را گرفتیم، اتفاقاتی از این دست، نشان دهنده کینه‌های عمیق تاریخی انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها از مسلمانان است که امروز هم به شکل‌های مختلف جنایت و وحشیگری خود را نشان می‌دهد. 

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597564

مهمترین اخبار ایران و جهان: