نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 20:19

مصوبه ترخیص۹۰درصدی برای شرکت‌های مشمول تحریم در کمرگ اجرا نشود، برخورد می‌کنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی به موضوع ترخیص ۹۰ درصدی از گمرک برای شرکت‌های شامل تحریم اشاره کرد و گفت: ابلاغیه این موضوع بدون منتظر شدن برای مصوبه شورای امنیت ملی مصوب شده و اگر در گمرکی اجرا نمی‌شود اطلاع دهید تا برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در دیدار با فعالان و مدیران اقتصادی استان زنجان با تأکید بر اینکه از صحبت و برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی خسته نمی‌شود، اظهار کرد: من معتقدم که صحبت می‌تواند به باز کردن گره و امیدبخشی در این عرصه کمک کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر قابل‌توجه بودن مسیر طی شده در حوزه اقتصاد برای استان زنجان افزود: این مهم در مقایسه با وضعیت سال‌های گذشته مشخص می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه رویه‌های اقتصادی در زنجان رو به تکامل است، افزود: برخی از تولیدات در استان زنجان انحصاری است و در سایر موارد هم رشد داشته است.
خاندوزی با تاکید بر اینکه در وزارت اقتصاد و دارایی مشکلات فعالان اقتصادی درک می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌شود در حد وسع صدای فعالان این حوزه باشیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی به مطلب مطرح شده در استقرار نماینده بانک مرکزی در زنجان اشاره و با استقبال از این پیشنهاد گفت: این اقدام تسهیل‌گر است که در برخی از استان‌های مرزی هم اجرا شده است.
وی کثرت بخشنامه را یک عادت غلط نفوذ کرده در گوشت و خون دانست و ادامه داد: تلاش می‌شود این فرهنگ رسوب‌کرده در جامعه اصلاح شود.
خاندوزی به موضوع ترخیص ۹۰ درصدی از گمرک برای شرکت‌های شامل تحریم اشاره و تاکید کرد: ابلاغیه این موضوع بدون منتظر شدن برای مصوبه شورای امنیت ملی مصوب شده و اگر در گمرکی اجرا نمی‌شود اطلاع دهید تا برخورد شود.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597364

مهمترین اخبار ایران و جهان: