نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 15:08

پلمب ۲ درمانگاه متخلف در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک درمانگاه دندانپزشکی و یک درمانگاه عمومی شبانه‌روزی در اردبیل به‌دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رامین نسیمی دوست، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه و با همکاری اداره اماکن، یک درمانگاه دندانپزشکی و یک درمانگاه عمومی شبانه روزی در اردبیل، به‌دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه از جمله به‌کارگیری افراد فاقدصلاحیت و پروانه، پلمب و پرونده این ۲ درمانگاه به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یا شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613320

مهمترین اخبار ایران و جهان: