نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:08

عفو اخیر نشان داد نظام در عین اقتدار با رأفت اسلامی برخورد می کند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: عفو گسترده از سوی مقام معظم رهبری نشان داد که نظام در کمال اقتدار با رأفت اسلامی با امور برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در حاشیه حضور در مراسم راهپیمایی بهمن در مورد عفو گسترده محکومان و متهمان از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: نظام نشان داد یک نظام مردمی و مقتدر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: عفو گسترده از سوی مقام معظم رهبری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که ما در کمال اقتدار با رأفت اسلامی با امور برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: آن کسانی که به هر دلیل و ناخواسته وارد یکی از جریانات شده اند و در جریان اغتشاشات حضور پیدا کردند و بلافاصله متنبه شدند نظام به آنها نشان داد که در همه جا به کمک مردم می‌شتابد و از آنها دستگیری می‌کند.

جهانگیر گفت: من فکر می‌کنم که این امر در عین اقتدار نظام نشان دهنده اعتماد نظام به تمام لایه‌های مردم و حتی کسانی که خود را به نوعی معترض نشان داده‌اند، است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تصریح کرد: برای اینکه ما بتوانیم انقلاب مان را صادر کنیم چاره‌ای نداریم جز اینکه وحدت ملی را در همه ارکان حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: عفو گسترده رهبری بتواند اعتماد و سرمایه اجتماعی را افزایش خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033220

مهمترین اخبار ایران و جهان: