نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 19:15

عملیات اجرایی ۱۵۰ پروژه در دهه مبارک فجر آغاز شد

همدان- استاندار همدان ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: عملیات اجرایی ۱۵۰ پروژه در دهه مبارک فجر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح در ۱۰ شهرستان استان به بهره برداری رسید که از همه دستگاه‌های اجرایی استان برای افتتاح این طرح‌ها با هدف خدمت رسانی به مردم قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه آفریدند و با حضور بیش از ۴۰ درصدی نسبت به سالهای گذشته پاسخ دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن باید واقعیت ایران بزرگ و باصلابت را بپذیرد و بداند دیدار آنها با دلقک‌های رسانه‌ای هیچ تأثیری در اراده مردم بزرگ ایران برای نیل به اهداف متعالی ندارد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: باید قدردان حضور مردم در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی که تکلیف خود را ادا کردند، باشیم و با تلاش بیشتر خدمتگزاری به این مردم در سرلوحه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

در این نشست؛ مشکلات چند شرکت تولیدی بررسی و مصوباتی برای آنها تدوین شد و همچنین برخی مشکلات این شرکت‌ها برای بررسی بیشتر به جلسات تخصصی ارجاع شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038664

مهمترین اخبار ایران و جهان: