نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 18:00

رویداد راه با هدف ارتقای نشاط اجتماعی برگزار می‌شود

کرج- معاون رویداد سازمان هیئات و تشکل‌های دینی کشور گفت: رویدا راه ۳ در سه محور تقویت انسجام اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی و حل مسائل محور ارزیابی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کریمی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری پیش‌رویداد راه ۳ «استان البرز» که به عنوان سومین استان کشور به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، برگزار شد، گفت: این دوره در سه محور تقویت انسجام اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی و حل مسائل محور ارزیابی صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در این رویداد طرح ارائه شده از سوی هیأت‌ها بررسی می‌شود، اظهار کرد: هیأت‌های استان البرز در این راستا ایده پردازی کرده‌اند.

کریمی با اشاره به استقبال هیأت‌های البرزی از این رویداد، تصریح کرد: ۱۸۰ هیأت در این رویداد شرکت کردند که در مرحله ابتدایی ضمن ارائه طرح و ایده خود در کمتر از ۵ دقیقه هیأت‌های منتخب توسط داوران مشخص می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره ۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار می‌شود، یاد آور شد: از میان شرکت کنندگان ۲۰ الی ۳۰ هیأت به عنوان منتخب به مرحله بعد می‌روند.

به گفته این مقام مسؤول در گام بعدی هیأت‌های منتخب توسط اساتید و داوران راهنمایی شده و به ارتقا سطح ایده‌های مطرح شده خواهیم رسید.

کریمی با بیان اینکه البرز سومین استانی است که این طرح را اجرا می‌کند، اضافه کرد: استان البرز در مقایسه با دو تجربه قبلی سطح قابل قبولی را از خود ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور قومیت‌های مختلف در استان البرز شاهد تنوع ایده‌ها در این استان هستیم که امیدواریم این طرح‌های نوآورانه در سطح ملی به اجرا در بیایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1074964

مهمترین اخبار ایران و جهان: