نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 21:00

«شهروند نمونه اردبیل» هفته جاری معرفی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با معرفی شهروندان نمونه، طی هفته جاری برگزار می‌شود.

به خبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با معرفی شهروندان نمونه، روز چهارشنبه ۳ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که دبیرخانه این جشنواره با هدف معرفی شهروندان نمونه در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی طی ماه‌های اخیر فعالیت خود را آغاز کرده بود؛ افزود: بیش از ۳۰۰ شهروند به دبیرخانه این جشنواره معرفی شده‌اند که توسط داوران، داوری شده و در نهایت معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هدف از اجرای این طرح را شناسایی، معرفی و برجسته‌سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر اردبیل و ایجاد علاقه در بین شهروندان به‌منظور مشارکت در امور مرتبط با شهر دانست.

ابراهیمی با اشاره به این‌که این طرح با شعار «اردبیل شهر همدلی و مهربانی» در شهر اردبیل اجرا می‌شود، افزود: چشم‌انداز طرح رسیدن به شهر برتر، تربیت شهروندان اخلاق‌مدار و با فرهنگ است.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1045164

مهمترین اخبار ایران و جهان: