نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 23:45

جشنواره فرهنگ و توسعه اقتصادی روستا در«بصیرآباد» گمیشان برگزار شد

گمیشان- جشنواره فرهنگ و توسعه اقتصادی روستا با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در روستای بصیرآباد شهرستان گمیشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره فرهنگ و توسعه اقتصادی روستا عصر یکشنبه با حضور پرشور و استقبال گرم شهروندان و روستاییان گمیشانی و با هدف معرفی ظرفیت‌های روستاهای گلستان و تزریق شادی به جامعه در روستای بصیرآباد این شهرستان برگزار شد.

این جشنواره با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در این مراسم گفت: روستا کانون فعالیت‌های پایدار کشاورزی و صنعت بوده که با همکاری و همیاری شوراها و دهیاری این مناطق می‌توان رونق را به آن بازگرداند.

سید کمال محب حسینی افزود: با رونق کشاورزی، صنعت و صنایع دستی، اشتغالزایی انجام می‌شود و با توجه به مناطق دیدنی این نواحی، می‌توان در بخش گردشگری هم با برپایی اقامتگاه‌های بوم گردی که این روزها مورد استقبال گردشگران است، گام‌های بلندی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشت.

وی گفت: چنانچه اهالی روستاها در این زمینه‌ها اقدام کنند حتماً اقتصاد آن منطقه متحول خواهد شد و باید به این نتیجه برسیم که تنها با کمک‌های دولتی نمی‌توان پیشرفت را رقم زد و این موضوع نیاز به عزم عموم مردم دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1089420

مهمترین اخبار ایران و جهان: