نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 16:26

حاشیه دیدار استقلال و ملوان| همکاری جالب هواداران دو تیم روی سکوها/ گرم کردن کاپیتان استقلال زیر نظر مربی جدید

هواداران دو تیم استقلال و ملوان همکاری جالبی با هم روی سکوها داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم استقلال و ملوان تا دقایقی دیگر در مرحله یک هشتم جام حذفی و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

*‌ حدود 2 هزار هوادار استقلال روی سکوها حضور دارند و به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند. همچنین حدود 100 هوادار ملوان نیز در ضلع شمالی ورزشگاه شاگردان مازیار زارع را تشویق می‌کنند.

* هواداران استقلال با شعار «مازیار قایقران» به تشویق سرمربی ملوان پرداختند.

* سید حسین حسینی اولین استقلالی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد. به دلیل محرومیت بهزاد غلامپور، دروازه‌بان استقلال زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های تیم امید استقلال خودش را برای این مسابقه آمده کرد. این در حالی است که بهزاد غلامپور، همراه کاروان استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد.

* در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که تمام بازیکنان تیم ملوان برای گرم کردن وارد زمین شده بودند، بازیکنان استقلال حدود 10 دقیقه‌ دیرتر از حریف برای گرم کردن به زمین آمد.

* صادق بارانی تنها بازیکن ملوان بود که توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* هواداران استقلال، ملوان، روی سکوها با هم همکاری خوبی داشتند. در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که هواداران استقلال شعار «قوی سپید خزری» را سر می‌دادند، هواداران ملوان نیز با عبارت «ملوان بندرانزلی» پاسخ استقلالی‌ها را دادند. پس از این ملوانی‌ها با شعار «اس اسی مچکریم» از هواداران رقیب تشکر کردند. پس از این نیز هواداران استقلال نیز به تشویق سیروس قایقران، اسطوره فقید باشگاه ملوان پرداختند.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1046820

مهمترین اخبار ایران و جهان: