نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:31

ناظمی اردکانی: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد ملی را به تصویر کشید

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران با بیان اینکه این حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن،‌ وحدت و اتحاد ملی را به تصویر کشید، گفت: این تصویری از یک خانواده بزرگ ایرانی در ایران بزرگ بود که هیچ عاملی در داخل و خارج از کشور نمی‌تواند باعث گسست بین آنها شود.

محمد ناظمی اردکانی دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد دلایل حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم برای دفاع از کیان نظام و انقلاب و برای دفاع از آرمان های بلند امام راحل (ره) و رهبر فرزانه آمدند. مردم به دعوت از جانبازان عزیز، مادران، همسران و فرزندان شهدا آمدند. 

وی افزود: مردم آمدند تا 44 امین سالگرد پیروزی انقلابشان را جشن بگیرند و بگویند که لحظه ای برای جاودانه شدنش از او چشم بر نمی‌دارند. راهپیمایی 22 بهمن امسال کم نظیرترین حضور در تاریخ انقلاب اسلامی بود. حماسه دیگری بود که توسط مردم آفریده شد.

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در پاسخ به این پرسش که موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو گسترده فریب خوردگان تا چه میزان در شکل گیری راهپیمایی موثر بود؟، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همواره برای سرآمد شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، عبور از موانع و بحران ها و فایق آمدن بر دسیسه های دشمن، تصمیمات به وقت و بجا گرفته‌اند.

اردکانی ادامه داد: این تصمیم، هم از همان تصمیمات بود و قطعا تاثیرگذار بود، چه بسا افرادی که مورد عفو قرار گرفتند در راهپیمایی شرکت کردند. مقام معظم رهبری صف معترضین و اغتشتشاگران را جدا می دانستند و با همین نگاه عفو گسترده اعلام شد.

وی بیان کرد: این حضور پرشکوه، نشان دهنده بیداری، آگاهی و بصیرت مردم، نسبت به دشمن بود و در حقیقت این مفهوم را در اذهان متبادر ساخت که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. دشمن هر چند که دیر است، اما بالاخره باید به این فهم برسد که تحریم اقتصادی، جنگ رسانه‌ای، حمله به مقدسات و ستیز با اسلام نتیجه عکس می‌دهد. با ادامه دشمنی استکبار، مردم قوی‌تر و بی‌باک‌تر در صحنه حضور پیدا می کنند و ایمانشان نسبت به اسلام قوی و مستحکم تر می شود. 

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه که در سال های گذشته حضور مردم را کم شمار اعلام می کردند، امسال آنقدر حضور گسترده بود از روستاها تا شهرها و کلان شهرها در نتیجه نتوانستند چنین حضوری را کمرنگ نشان دهند، لذا با اعتراف به حضور میلیونی، اعتراف به شکست خود کردند و خبر این  راهپیمایی با عظمت را مخابره نمودند.

اردکانی با بیان اینکه این حضور چند 10 میلیونی وحدت و اتحاد ملی را به تصویر کشید، گفت: این تصویری از یک خانواده بزرگ ایرانی در ایران بزرگ بود که هیچ عاملی در داخل و خارج از کشور نمی‌تواند باعث گسست بین آنها شود. این وحدت ملی نشان داد، تلاش دشمن برای اختلاف افکنی مذهبی، قومی، سیاسی وحتی جنسیتی کار به جایی نبرده است.

وی اضافه کرد: مردم نشان دادند که علی رغم برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی ناهنجاری های سیاسی و اجتماعی در مقابل دشمن و در حمایت از نظام و انقلاب متحد و یکپارچه هستند.

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در پایان خاطرنشان کرد: این حضور تکلیف مسئولان را دو چندان کرد تا در جهت تامین رضایت آحاد مردم تلاش مضاعف داشته باشند و نگذارند به این درخت تنومند انقلاب اسلامی کوچکترین آسیب وارد شود؛ برخی اعتراض وانتقادها را با گوش جان بشنوند و پاسخ‌گوی برخی ضعف‌ها ونارسایی‌ها، بویژه در عرصه های مدیریتی باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042064

مهمترین اخبار ایران و جهان: