نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 13:46

بررسی بدون وقفه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان/ تصویب بودجه بر اساس نیازهای شهر و مردم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روند بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان گفت: در حدود یک ماه گذشته، جلسات مستمر و بدون وقفه با حضور همه اعضای شورا برای بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و با اشاره به راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن اظهار کرد: به تأسی از رهبر معظم انقلاب از مردم شریف ایران و به‌ویژه شهروندان اصفهانی به پاس حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حماسه‌ای که در ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب آفریدند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور کاملاً برخلاف نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن به‌خصوص در ماه‌های اخیر بود، افزود: باید قدرشناس این مردم بوده و سر تعظیم در مقابلشان فرود آوریم و از هرگونه خدمت و تلاش در جهت رفع مشکلات و حل نیازمندی‌های آن‌ها دریغ نکنیم.

نورصالحی با اشاره به روند بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان بیان کرد: به‌واسطه ضرورت تاریخی تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان در حدود یک ماه گذشته، جلسات مستمر و بدون وقفه با حضور همه اعضای شورا برای بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: تلاش کردیم سرعت از دقت کم نکند و به همه اجزا و ابعاد بودجه ارائه‌شده توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سعی ما بر این بود که با برگزاری جلسات مستمر و با سرعت کار، بودجه تا سی‌ام بهمن به تصویب برسد، گفت: درنهایت امروز با حضور شهردار، معاونان و مدیران مناطق و سازمان‌ها بودجه به تصویب خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این بودجه قبلاً توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان به رأی عمومی گذاشته‌ شده بود، برخی مردم نظراتی داشتند و نخبگان مسائلی را در جلسات مطرح کردند؛ بیان این نظرات در این دوره از مدیریت شهری بی‌سابقه بود و سعی بر این شد که نکات مهم لحاظ شود.

نورصالحی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اجرایی، خوب و قابل پیاده‌سازی باشد، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها و کاهش ارزش پول ملی، توان هر میزان بودجه تصویب‌شده نسبت به نیازهای شهر کافی و پاسخگو نیست، اما تلاش این است که نیازها اولویت‌بندی شده و نیازهای مردم و شهر در اولویت قرار گیرد و اجرا شود.

پایان پیام/۶۳۰۸۸/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040364

مهمترین اخبار ایران و جهان: