نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 10:34

۷ هنجارشکن چهارشنبه آخر سال در سمنان دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: حوادث چهارشنبه پایان سال در سراسر استان علی‌رغم مصدومانی که بر جای گذاشت، سبب دستگیری هفت نفر از هنجارشکنان نیز شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حوادث چهارشنبه سوری و همچنین برخورد با هنجارشکنان این شب توسط مأموران انتظامی در جای جای استان سمنان بیان کرد: هفت هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال مجموعاً دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی از روز قبل از چهارشنبه سوری به حالت آماده باش در آمده و در تمام مکان‌های عمومی و معابر، گشت‌های انتظامی افزایش یافته بود، ابراز کرد: تمام مأموران ما اعلام شده بود که با هنجارشکنان و کسانی که قصد بر هم زدن نظم عمومی را دارند، برخورد جدی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این هفت نفر که دستگیر شدند حمل و استفاده از مواد محترقه پر خطر را داشتند، تاکید کرد: این افراد مزاحمت برای عامه مردم ایجاد کرده بودند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه به دلیل اینکه این افراد باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شدند، با همکاری دستگاه قضائی نسبت به دستگیری آنان مبادرت ورزیده شد، ابراز داشت: این هفت نفر تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها خوشبختانه همراهی بسیار خوبی با مأموران انتظامی و البته با سلامت خودشان داشتند و شاهد بروز مخاطرات اندکی بودیم، گفت: علی رغم خود مراقبتی که خانواده‌ها داشتند، برخورد با بر هم زنندگان نظم عمومی، مطالبه مردم از نیروی انتظامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094164

مهمترین اخبار ایران و جهان: