نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 19:50

جریان تبلیغ کشور نیازمند پیوست رسانه‌ای در جنگ چندوجهی دشمنان است

کرمانشاه- مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور گفت: جریان تبلیغ کشور نیازمند پیوست رسانه‌ای در جنگ چندوجهی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جنتی ظهر چهارشنبه در همایش «طلایه داران تبلیغ» که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه با حضور روحانیون و ائمه جماعات برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که طی حدود ۲ سال اخیر با شدت بیشتری از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود توجه به محاصره تبلیغاتی دشمنان در جنگ رسانه‌ای است.

وی افزود: محاصره تبلیغاتی به معنای آن است که دشمن چنان فضایی را ایجاد کند که نتوانید اقدامات و حقایق را بیان و مطرح کنید.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور تصریح کرد: ملت ایران در دهه ۶۰ تهاجم نظامی را تجربه کرد و در سال‌های بعد رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی، امنیتی و نفوذ، اقتصادی هشدار دادند و یک دهه شعارهای محوری سال شعار اقتصادی بود و امروز نیازمند آن هستیم که با جدیت و عمل فرامین رهبری را اجرا کنیم.

جنتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ و در حکم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی نیز رهبر انقلاب نسبت به تهاجم تبلیغاتی دشمنان تاکید کردند و امروز نیازمند آن هستیم که فعالیت تبلیغی و اجتماعی روحانیون از پیوست رسانه‌ای برخوردار باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و حضور در مدارس و ارتباطات با نوجوانان به سهم خود ارزشمند است اما نباید از شکست فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان بر اساس منویات رهبر انقلاب غافل شویم.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور گفت: در ناآرامی‌های ماه‌های گذشته عده محدودی در خیابان‌ها حضور داشتند اما رسانه دشمن چنان القا می‌کرد که تمام ملت ایران در خیابان‌ها حضور دارند و برای شکست این فضا نیازمند فعالیت تمام مسئولان و صاحب نظران هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1104920

مهمترین اخبار ایران و جهان: