نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 10:09

آغاز توزیع میوه شب عید کرمانشاه/عرضه میوه ۱۰ درصد زیر قیمت بازار

کرمانشاه- رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز توزیع میوه شب عید در کرمانشاه خبر داد و گفت: قیمت گذاری میوه ها ۱۰ درصد زیر نرخ بازار است.

علی چاله‌چاله در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از امروز ۲۴ اسفند ماه توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید در استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی افزود: ۲۰ نقطه عرضه مستقیم میوه و کالاهای کشاورزی در استان کرمانشاه فعال شده است و از این تعداد هفت مرکز شامل محل دائمی نمایشگاه‌ها در پارک شاهد، پارک شرقی، شهرک‌های معلم، کیهانشهر، دولت آباد، پردیس و مصوری در شهر کرمانشاه و مابقی در دیگر شهرستانها قرار دارند.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله اول عرضه میوه تنظیم بازاری را در نقاطی که تحت عنوان مراکز عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی در استان در حال فعالیت هستند آغاز شده و تلاش خواهیم کرد تا در مراکز دیگری نیز عرضه میوه تنظیم بازار انجام شود.

چاله چاله گفت: قیمت گذاری میوه تنظیم بازاری شب عید استان ۱۰ درصد زیر نرخ بازار است و پرتقال تنظیم بازاری به ازای هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان و قیمت سیب قرمز و زرد به ترتیب ۲۶ و ۲۸ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه تنظیم بازاری از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار شب عید استان جلوگیری خواهد کرد، گفت: میزان ذخیره سیب و پرتقال شب عید استان کرمانشاه را ۳۲۰ تن است و از این میزان ۲۰۰ تن آن پرتقال و ۱۲۰ تن سیب درختی زرد و قرمز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095964

مهمترین اخبار ایران و جهان: