نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 13:57

نرخ بیکاری جامعه ایثارگری کاهش یابد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران کاهش نرخ بیکاری بین جامعه ایثارگری را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر جمعه در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران و معاونین استانی و شهرستانی، اظهار کرد: خدمت بسیجی‌وار به جامعه ایثارگر جای خرسندی دارد اما هنوز خدمات ارائه شده با آنچه که در شأن این جامعه است، فاصله زیادی دارد به‌خصوص اینکه مشکل اشتغال در جامعه ایثارگری دوبرابر و مایه نگرانی است.

آیت الله محمدی لائینی خواستار برنامه‌ریزی برای کاهش نرخ بیکاری در بین جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲ شد و تاکید کرد: با تعامل با دستگاه‌های اجرایی و همچنین اعطای وام‌های اشتغال می‌توان نرخ بیکاری در بین جامعه ایثارگران را کاهش داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان یک دستگاه بالادستی نگاه کنند، اضافه کرد: وظیفه همه خدمت‌رسانی به خانواده‌هایی است که برای مملکت ایثارگری کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در حوزه مسائل فرهنگی حفظ باورها و اعتقادات و سبک زندگی درست مهم است و توجه ما بیشتر به فرهنگ دینی و اخلاقی ذیل ارزش‌های اسلامی است و نگاه اعتقادی جانبازان و ایثارگران باید تقویت شود تا جامعه دستخوش فرهنگ برهنگی نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: متأسفانه برخی از دستگاه‌ها بهای لازم و رفتار در شأن جامعه ایثارگری را با شاغلین این حوزه ندارند و این رویه باید اصلاح شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097564

مهمترین اخبار ایران و جهان: