نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 11:54

تشکیل 215 پرونده تخلف صنفی در ایلام به ارزش 109 میلیارد تومان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طی سال جاری 215 پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۰۹ میلیارد تومان در سطح استان تشکیل شده است.

رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فار در ایلام از اجرای طرح نظارت و بازرسی بر خدمات و کالا ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:  این طرح از ۱۵ اسفند جاری لغایت پایان ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این که این طرح نظارتی، با هدف نظارت بر نحوه عرضه کالا و کنترل قیمت ها و پیشگیری از افزایش بی رویه و کاذب قیمت کالا و خدمات در استان اجرا می شود افزود: تیم های ویژه بازرسی و کارشناسی سازمان با همکاری دیگر دستگاه های مسوول بر نحوه فعالیت های مرتبط با عرضه و تقاضای کالا و خدمات در بازار نظارت می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: امسال بیش از ۸۶ هزار بازرسی از کالاها و خدمات توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان انجام شده که این تعداد بازرسی کالا و خدمات منجر به تشکیل ۲۱۵ پرونده به ارزش ۱۰۹ میلیارد تومان در سطح استان شده است.

محمد رحیمی گفت: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت ها و گزارش های مردمی از عرضه کالا و خدمات در سطح استان به صورت شبانه روزی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1067820

مهمترین اخبار ایران و جهان: