نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 21:02

418 دانش‌آموز سمنانی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

418 دانش‌آموز دختر استان سمنان به قدمگاه شهیدان و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سفر حضوری و مجازی دانش‌آموزان استان سمنان به قدمگاه شهیدان و مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.

نخستین کاروان راهیان نور به نام شهید حسن شاطری، جمعی از دانش‌آموزان دختر شهرهای سمنان و مهدی‌شهر را به جنوب کشور می‌برد.

بازدید از یادمان‌ها نیز به‌صورت زنده از پیام‌رسان شاد برای جاماندگان پخش خواهد شد.

همچنین فردا، کاروان شهید اسدیان از شهرهای شاهرود، بیارجمند و بسطام و کاروان شهید علیزاده، در روز جمعه از شهرهای دامغان، امیرآباد، گرمسار، میامی، سرخه و آرادان دانش‌آموزان را به اردوی فرهنگی راهیان نور خواهند برد.

عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز در آیین بدرقه 418 دانش‌آموز دختر به قدمگاه شهیدان و مناطق عملیاتی جنوب کشور، خطاب به زائران گفت: اردوی راهیان نور می‌تواند مهم‌ترین سفر زندگی شما باشد و مسیر زندگی، بینش و نگرش را به سمت آنچه صلاح و رستگاری است، رهنمون سازد.

وی اظهار کرد: یقیناً تک‌تک شما دانش‌آموزان از طرف شهیدان دعوت شده‌اید تا به این سفر و میهمانی بروید و اکنون بستگی به خودتان دارد که چطور از معنویات این اردو بهره لازم را ببرید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه اردو یک کار جمعی است، بر لزوم حفظ نظم و انضباط و همچنین سلامت محصلان تأکید و توصیه کرد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036864

مهمترین اخبار ایران و جهان: