نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 06:51

۵۱ مدرسه در آذربایجان‌غربی میزبان مسافران نوروزی خواهند بود

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت:‌‌تعداد ۵۱ مدرسه با ۲۷۴ کلاس جهت میزبانی از مسافران نوروزی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی شده است.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاهی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به‌ریاست رضا حیدری، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ نظارت‌ها از اماکن اقامتی سطح استان تشدید شده و با مراکز اقامتی غیرمجاز برخورد خواهد شد. 

رضا حیدری تصریح کرد: در این ایام باید با همکاری دستگاه‌های عضو، جامعه هتل‌داران، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیرهای استان نهایت تلاش‌مان را برای میزبانی شایسته از مسافران انجام دهیم. 

وی گفت: نحوه ارائه خدمات و چگونگی رفتار با مسافران در واحدهای اقامتی موضوع مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گرفته و از افراد آشنا به تشریفات و پروتکل‌های پذیرایی در این واحدها استفاده شود. 

سعید الهی، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این جلسه ضمن اعلام آمادگی مدارس سطح استان برای اسکان مسافران گفت: ۵۱ مدرسه با ۲۷۴ کلاس درسی برای این منظور در نظر گرفته شده است. 

محمد صابونچی، رئیس جامعه هتل‌داران، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرهای آذربایجان‌غربی هم در این جلسه از تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌ها در ایام نوروز خبر داد. 

ودود فخاری مسئول واحدهای بوم‌گردی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز ضمن اشاره به فعالیت ۳۵ واحد بوم‌گردی در ایام نوروز گفت: با اقامتگاه‌های غیرمجاز که اقدام پذیرش مسافر کنند برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087464

مهمترین اخبار ایران و جهان: