نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 23:31

۵۳ برنامه طی دهه امام و ولایت در ساوجبلاغ برگزار شد

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در دهه امام و ولایت ۵۳ برنامه متنوع، شاد و مفرح در سراسر شهرها و روستاهای شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

محمد رضا البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) و اعیاد گذشته از مشارکت مردم شهرستان ساوجبلاغ در برگزاری مراسم مختلف و متنوع گرامیداشت دهه ولایت و امامت در شهرستان ساوجبلاغ تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: با برگزاری جلسات مختلف در سطح شهرستان، برنامه‌های خوب و متنوعی برای بزرگداشت هفته ولایت و امامت پیش بینی و در نظر گرفته شد که با عنایات خداوند و با مدد از ائمه اطهار علیهم السلام توانستیم بخش اعظمی از برنامه‌ها را در شهرها و روستاهای شهرستان اجرایی نمائیم و کارنامه قابل قبولی را به دست بیاوریم که لازم است مجدداً از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم قدردانی کنیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: در دهه امام و ولایت ۵۳ برنامه متنوع، شاد و مفرح در سراسر شهرها و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

وی متذکر شد: جشن بزرگ عید غدیر و آئین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام، جشن خانوادگی ظهر غدیر، برگزاری موکب‌های پذیرایی، محفل شعر غدیر، مسابقات کتابخوانی غدیر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی عید تا عید، جشنواره فرهنگی ورزشی جام غدیر، مسابقه خطبه غدیر، اجرای تئاتر غدیر، برگزاری جشن ولایت، مهمانی بزرگ غدیر خم، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، اکران فیلم سینمایی، اجرای کاردستی غدیرانه توسط کودکان، مسابقه نقاشی کودکان، راه اندازی کاروان شادی و مراسم پرفیض دعای ندبه در مساجد شهرستان از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در این ایام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1346664

مهمترین اخبار ایران و جهان: