نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 10:49

گره کور انتخاب سرمربی آینده پاری‌سن‌ژرمن

ماجرای انتخاب فصل آینده تیم شهر پاریس همچنان ادامه دارد و حالا نام یک گزینه جدید به میان آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سران باشگاه پاری‌‌‌سن‌‌ژرمن پس از پایان همکاری با «کریستوف گالتیه»، همچنان در جستجوی سرمربی آینده تیم خود هستند و تلاش‌های آن‌ها به بن‌بست خورده است.

گالتیه که در اولین فصل حضور خود در پاریس، موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی لیگ یک فرانسه برساند، به دلیل عدم توفیق در لیگ قهرمانان اروپا، از سمت خود برکنار شد.

این در حالی است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در میانه بحران با فوق‌ستاره‌های خود قرار دارد. «لیونل مسی» پاریس را ترک کرده و وضعیت «کیلیان امباپه» و «نیمار» هم برای فصل آینده مشخص نیست.

درباره انتخاب سرمربی، رسانه‌های فرانسوی پیشتر خبر داده بودند پاریسی‌ها قصد دارند از زوج «یولیان ناگلزمن» سرمربی پیشین بایرن مونیخ و «تیری هانری» مربی سابق تیم ملی بلژیک در رأس کادر فنی خود استفاده کنند اما این برنامه آن‌ها با شکست مواجه شده است.

روزنامه اکیپ می‌گوید مذاکرات میان ناگلزمن و سران پاری‌سن‌ژرمن به بن‌بست رسیده و آن‌ها درباره رسیدن به توافق، ناکام مانده‌اند.

حالا گفته می‌شود پاریسی‌ها به سراغ گزینه دیگر خود یعنی «لوئیز انریکه» سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا و تیم ملی اسپانیا رفته‌اند.

گزارش‌های غیررسمی حکایت از آن دارد که انریکه ۵۳ ساله قرار است تا ساعات آینده وارد پایتخت فرانسه شود و احتمالاً قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن امضا کند.

این ۲ سرمربی پیشتر هم از گزینه‌های اصلی هدایت چلسی بودند اما پس از عدم توافق آن‌ها با سران آمریکایی باشگاه لندنی، «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی فصل آینده آبی‌ها شد.

رسانه‌های فرانسوی پیش از این هم خبر داده بودند «ژوره مورینیو» سرمربی پرتغالی تیم رم در صورت اقدام سران پاری‌سن‌ژرمن حاضر است هدایت این تیم را برعهده بگیرد اما به نظر می‌رسد «آقای خاص» جزو گزینه‌های سران این باشگاه نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1289964

مهمترین اخبار ایران و جهان: